Kantine Hero

Beheerder Kantine held

1 of 2 weekenden per maand

Bij Sv Ouderkerk draait alles om voetbalplezier. En dat kunnen we niet zonder jullie, onze onmisbare vrijwilligers. Jullie zijn onze ware superhelden! Samen zorgen we ervoor dat iedereen blijft genieten van het spel. Nu hebben we jouw buitengewone krachten nodig. Word een legendarische superheld in de kantine bij Sv Ouderkerk! Jouw passie voor voetbal en organisatietalent maken het verschil.

Als beheerder van onze gezellige kantine ben jij de spil tijdens de voetbalweekenden. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes verloopt. En dat doe je niet alleen, maar samen met ons enthousiaste team van vrijwilligers. Er is al een beheerder kantine voor 2 weekenden per maand. We zoeken nog een beheerder voor 2 weekenden of 2 beheerders voor 1 weekend.

Word dan vrijwilliger en held van SVO!