Heroes_batman
Heroes_superwoman

WORD EEN HELD
VAN SV OUDERKERK

Sv Ouderkerk draait op de inzet van onze vrijwilligers. Onze helden. Zonder helden zijn onze wedstrijden, trainingen en evenementen niet mogelijk.

Ben jij iemand die het belang ziet van onze club en die hier graag aan bijdraagt?

Word dan vrijwilliger en held van SVO!

En het beste van alles?
Vrijwilliger zijn hoeft niet veel tijd te kosten. Zelfs met een paar uur per maand maak je al een verschil. Wat je ook doet, er is altijd een manier waarop je kunt helpen. Van het begeleiden van jeugdteams tot het organiseren van evenementen of het ondersteunen bij administratieve taken – elke bijdrage, groot of klein, maakt jou onze held!

Gido

Gido | sponsoring

Waarom is het zo leuk om een superheld te zijn?
Vrijwilliger zijn doe je natuurlijk voor de club, om iets terug te doen voor al die jaren dat je zelf zo goed verzorgd bent. Maar het leuke van je steentje bijdragen is dat je er vooral zelf een enorm goed en blij gevoel aan overhoudt!

Wat is jouw superkracht?
Een echte superkracht heb ik helaas niet, niemand natuurlijk. Maar (vrijwel) iedereen heeft kwaliteiten die je super goed in kan zetten voor de club. Ik ben best een beetje commercieel, niet op mijn mondje gevallen en heb een groot netwerk in Ouderkerk. Dat past denk ik heel goed bij de sponsorcommissie.

Op welk moment voelde jij je als vrijwilliger een superheld?
De eerste keer dat ik echt mijn steentje bijdroeg, door β€œDe bal van de week" nieuw leven in te blazen!

Wilma

Wilma | ledenadministratie

Waarom is het zo leuk om een superheld te zijn?
Het geeft energie en voldoening om niet alleen te nemen maar ook te geven. Je leert nieuwe mensen kennen en van hen leer ik nog steeds.

Wat is jouw superkracht?
Het is alweer het 18e seizoen dat ik de ledenadministratie doe. Mijn kracht is een groot doorzettingsvermogen en een goed geheugen.

Op welk moment voelde jij je als vrijwilliger een superheld?
Dat zijn eigenlijk twee momenten. De voetbalplaatjesactie van seizoen 2014-2015 waar ik samen met andere superhelden heel veel tijd in heb gestoken. Voor een jonge voetballer die naar Nederland kwam en geen internationale overschrijving kreeg. Na heel veel inzet toch voor elkaar gekregen.

Marten

Marten | scheidsrechter

Waarom is het zo leuk om een superheld te zijn?
ik voel mij geen superheld maar een schakeltje in een grote ketting die onze vereniging maakt wat het al heel lang is, een dorpse voetbalclub met heel veel sociale cohesie. Zonder vrijwilligers geen voetbal!

Wat is jouw superkracht?
Nee hoor! Doe maar gewoon, dat is gek genoeg.

Op welk moment voelde jij je als vrijwilliger een superheld?
Het is bij SV Ouderkerk altijd gezellig, het geeft veel voldoening bij te dragen aan het sportplezier van onze vele jeugd- en seniorenteams. Elk type vrijwilliger kan een rol vinden binnen onze club!

Annelies

Annelies & Kelly | kantine

Waarom is het zo leuk om vrijwilliger te zijn bij SVO?
In de keuken en bij de bar heb je veel contact met de mensen, waardoor je ook vaak even een praatje met mensen maakt. De 'vaste klanten' leer je dan ook steeds beter kennen en inmiddels weten wij al een aantal vaste bestellingen uit ons hoofd. Ook is het leuk en fijn om mensen blij te zien wanneer ze geholpen zijn. Wanneer het druk is zijn er altijd mensen die even bijspringen en op deze manier laten mensen zien dat ze je waarderen.

Wat is jullie superkracht?
Door dit al langere tijd te doen, zijn we op elkaar ingespeeld en proberen wij de mensen zo snel mogelijk te voorzien van hun bestellingen. Daarnaast bieden wij tijdens onze diensten 'andere' broodjes aan, waardoor mensen er nu vanuit gaan dat wanneer wij staan, deze broodjes er ook weer zijn.

Op welk moment voelden jullie je als vrijwilliger een superheld?
Allereerst voelen wij ons geen superheld. Wij vinden dit meer dan normaal om te doen. Tijdens het Persijntoernooi zorgen wij met een grote groep vrijwilligers ervoor dat het een geslaagde dag is. Het is altijd een lange dag, maar een ontzettend gezellige dag. Aan het eind van de dag zijn wij dan ook erg trots op iedereen en krijgen wij veel waardering van de spelers/deelnemers.