Week van de Scheidsrechter 2024 weer een succes

Afgelopen week stond helemaal in het teken van de Week van de Scheidsrechter 2024, en wat was het een succes! We hebben ontzettend veel positieve en hartverwarmende reacties mogen ontvangen, wat ons weer even heeft laten stilstaan bij hoe waardevol deze mensen zijn.

Via deze weg willen we nogmaals een groot dankjewel uitspreken aan alle scheidsrechters die zich week in, week uit inzetten voor onze vereniging. Dankzij jullie kunnen talloze kinderen en jongeren elke week met veel plezier hun favoriete sport beoefenen: voetbal!

Wat misschien vanzelfsprekend lijkt—een goed georganiseerde wedstrijd—zou zonder de inzet van onze vrijwillige scheidsrechters niet mogelijk zijn. Jullie zorgen ervoor dat elke wedstrijd eerlijk en soepel verloopt, en dat de spelers zich volledig kunnen focussen op het spel. Of het nu regent of de zon schijnt, jullie staan er altijd, en dat verdient een groot applaus.

Namens de hele vereniging: hartelijk bedankt voor jullie enthousiasme, inzet en passie! Op naar nog veel meer mooie voetbalmomenten.

Verder hebben wij als SV Ouderkerk besloten om Robert Kops voor te dragen als scheidsrechter van het jaar. Deze voordracht is inmiddels goedgekeurd door de KNVB. Vanaf 5 oktober kan iedereen stemmen op Robert Kops. We hopen natuurlijk dat onze leden dit massaal zullen doen! Stemmen kan via de volgende link: https://www.scheidsrechtervanhetjaar.nl/robert-kops.

Een gedachte over “Week van de Scheidsrechter 2024 weer een succes

• Leo Houtkamp

Wat een waardevol initiatief van KNVB, sv OUDERKERK met name ( Marten Hilbrands).
    Dank aan al die mannen én dames in het zwart, sommigen in het oranje, die hun vrije tijd geven
    om de voetbalwedstrijden doorgang te laten vinden !!!

“ZONDER SCHEIDS GÉÉN WEDSTRIJD”….

Beantwoorden