Week van de KNVB scheidsrechter 5 t/m 13 oktober 2024

Ook dit jaar viert sv Ouderkerk de ‘Week van de Scheidsrechter’, een initiatief dat de waardering voor onze scheidsrechters in de schijnwerpers zet. De Week van de Scheidsrechter wordt gevierd van 5 tm/ 13 oktober 2024.

Gedurende deze speciale week streven we ernaar om zoveel mogelijk voetballers en voetballiefhebbers aan te moedigen om onze scheidsrechters te bedanken voor hun onschatbare bijdrage. Zij spelen immers een cruciale rol in het mogelijk maken van wekelijks plezier op het voetbalveld! Namens sv Ouderkerk willen wij al onze scheidsrechters oprecht bedanken voor hun toewijding en we hopen dat zij in de nabije toekomst met evenveel passie en enthousiasme wedstrijden blijven fluiten.

Daarnaast kan elk team een foto insturen waarop ze de scheidsrechter bedanken. Door deze foto in te sturen, maakt het team kans op kaartjes voor de wedstrijd Nederland – Hongarije. Het zou geweldig zijn als deze foto’s ook op onze website komen! Meer informatie hierover vind je hier, inclusief de link om de foto naar de KNVB te sturen.

Verder hebben wij als SV Ouderkerk besloten om Robert Kops voor te dragen als scheidsrechter van het jaar. Deze voordracht is inmiddels goedgekeurd door de KNVB. Vanaf 5 oktober kan iedereen stemmen op Robert Kops. We hopen natuurlijk dat onze leden dit massaal zullen doen! Stemmen kan via de volgende link: https://www.scheidsrechtervanhetjaar.nl/robert-kops.