We zijn weer begonnen !!

Wat een genot om de velden weer vol te zien met enthousiaste kinderen, trainers en ouders. De trainers hebben hun eerste bijeenkomst met z’n alle gehad en zijn enthousiast begonnen met hun nieuwe teams. De infoavond voor leiders is geweest en alle kleding en ballen zijn uitgedeeld. Komend weekend gaat de competitie dan echt van start! Komende maandagavond, 9 sept om 20 uur, zal er een ouderavond zijn voor alle ouders van kinderen in O8 t/m O19; we zijn benieuwd of we de kantine vol krijgen.

Vosjes: op zaterdag worden onderlinge wedstrijdjes gespeeld. Graag om 8:45 uur aanwezig zijn, zodat er om 9:00 uur echt gestart kan worden. Op woensdag is er een training. Om 15:30 uur voor kinderen geboren in 2019 (en minimaal 5 jaar oud) en om 16:30 kinderen geboren in 2018. De groep vosjes is nu nog klein, dus neem gerust vriendjes/vriendinnetjes mee. Nieuwe vosjes mogen zich melden bij de coördinator (vosjes@svouderkerk.nl).

Oproep trainer: we hebben nog 1 team die geen vaste trainer heeft. Het betreft een O11 team (leeftijd 10-11 jaar). Ben jij degene die kan helpen of nog iemand weet die we hiervoor mogen benaderen, dan horen we het graag. De club biedt scholing, ondersteuning, je krijgt trainingskleding (in bruikleen) en er staat een kleine vergoeding tegenover. En nog wel het allerbelangrijkste: je ziet een groep kinderen zich ontwikkelen en plezier hebben in het spelletje. Trainingsdagen / tijden zijn in overleg. Neem contact op met Mauro Turkenburg of ondergetekende (JO11-JO12@svouderkerk.nl)

Nieuwe leden: hoewel het seizoen al gestart is mogen nieuwe leden zich altijd melden. Met name voor kinderen geboren in 2016 en 2014 is er ruimte. Voor meiden die in een gemengd team willen spelen is er ruimte, maar ook als er meiden zijn die uitsluitend in een meidenteam willen spelen horen we dat graag. Het meidenteam is enorm groot en kan met een paar nieuwe aanwinsten gesplitst worden in twee teams. Hopelijk kunnen we snel weer wat nieuwe leden verwelkomen!

met sportieve groeten,

de jeugdcommissie