SV Ouderkerk op koers voor beker winst

Sv Ouderkerk is goed begonnen aan de KNVB-beker competitie. Vorige week zaterdag werd Jos Watergraafsmeer (4-2) al verslagen, en afgelopen zaterdag werd in een vermakelijke wedstrijd FC Amsterdam met 1-5 verslagen.

Tot aan de rust (0-2) heerste sv Ouderkerk op het veld. Fc Amsterdam begon sterk aan de tweede helft en kwam terug op 1-2. Trainer Martin van Leuven voerde een aantal wissels door en daarna was het overwicht van Fc Amsterdam verdwenen. Via mooi combinatie voetbal liep Ouderkerk uit naar 1-5.

De KNVB-beker competitie bestaat uit een poule van 4 teams, waarin alleen nummer 1 doorgaat naar de volgende ronde. De laatste deelnemer is CTO’70. Sv Ouderkerk heeft nu 6 punten in deze competitie, en CTO’70 staat op 4 punten. Dus er staat wat op het spel voor aanstaande zaterdag, dan treffen deze teams elkaar om 17.00 in Duivendrecht. Ouderkerk heeft voldoende aan een gelijkspel, en CTO’70 gaat voor de volledige winst. Een mooier affiche kun je niet krijgen. Kom onze blauw-witten aanstaande zaterdag aanmoedigen!