Fysio/verzorging ploeg zoekt aanvulling!

Onze club is op zoek naar versterking binnen het verzorgingsteam om ons selectievoetbalteam in topvorm te houden. De ondersteuning is voornamelijk nodig op wedstrijddagen (zaterdagen) en eventueel op dinsdag- en donderdagavond indien nodig. We komen graag met je in contact om te bespreken hoe jij hieraan kunt bijdragen.

Heb je een achtergrond in fysiotherapie of paramedische zorg en lijkt het je leuk om bij sv Ouderkerk de mannen/vrouwen fit te houden? Dan horen we graag van je!

Je kunt je aanmelden via voetbal@svOuderkerk.nl, ter attentie van Danny. Voor meer informatie kun je ook bellen naar 06-53645231.

Alvast bedankt namens de voetballers,

Danny
Seniorencommissie