BestuursmededelingenLaatste nieuws

Contributie-inning 2024-2025

Vandaag – 25 september – zullen de betaalverzoeken voor de contributie worden verzonden.
Er is dit jaar ondanks gestegen kosten, geen verhoging van de contributie doorgevoerd. Wij willen hierdoor zoveel mogelijk kinderen in staat stellen om te kunnen voetballen bij onze vereniging. svOuderkerk behoort tot de verenigingen met de laagste contributies in de regio.
Ook dit jaar wordt de contributie voor svOuderkerk geïnd via ClubCollect.
Je kan zelf kiezen of je in 2 termijnen wil betalen of ineens. De kosten voor betalen in termijnen zijn €1,- per termijn. De periode tussen de termijnen is 60 dagen. Let op: Je moet de keus voor betalen in 2 termijnen opnieuw aangeven, ook als je al in het verleden deze keus hebt gemaakt. Maak je geen keuze, dan wordt het bedrag ineens geïncasseerd via automatische incasso.
Als je betaling via het Jeugdfonds loopt, zorg er dan voor dat je je aanvraag bij het Jeugdfonds tijdig doet.
Mochten er leden zijn voor wie het onmogelijk is geworden de lasten van de contributie te dragen, dan kunnen zij contact opnemen met de ledenadministratie via een bericht in ClubCollect. Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat een kind dat bij svOuderkerk wil voetballen, ook bij svOuderkerk kan voetballen.

penningmeester svOuderkerk
Kees Bosman