Extra voetbaltraining bij SV Ouderkerk!

Ben jij een jonge voetballer of voetbalster bij SV Ouderkerk en wil je een extra trainingsmoment in de week? Doe mee aan onze trainingen in een veilige en stimulerende omgeving waar je je thuis voelt en optimaal kunt ontwikkelen.

“Voor het dorp, met het dorp, in het dorp.”

Wanneer en Waar?

·      15 September: openingstraining!

• Zondagochtend:
    • JO8/JO9: 09:00 – 10:00
    • JO10/JO11: 10:00 – 11:00
    • JO12/JO13/JO14: 11:00 – 12:00
  • Locatie: SV Ouderkerk, Wethouder Koolhaasweg 4, 1191EB Ouderkerk aan de Amstel

Wat leer je?

• Loop coördinatie
  • Traptechniek
  • Stabiliteit
  • Conditie
  • Positionele vaardigheden

In een blok van zes weken werk je, in kleine groepen, niet alleen aan je voetbal skills, maar versterk je ook je zelfvertrouwen! Ons programma is ontworpen om jouw individuele groei te stimuleren en te ondersteunen, met aandacht voor de verschillende behoeften en snelheden van elke deelnemer. Er zijn een maximaal aantal plekken beschikbaar per leeftijdsgroep, wees er dus snel bij!

Interesse?

Kijk op de website voor meer informatie en kosten. Voor aanmelding en vragen neem contact op.

groeten Mauro Turkenburg.

www.mtpersonalsoccertraining.nl