Secretaris gezocht

De mooiste job van Ouderkerk komt vacant: word jij de nieuwe Secretaris van sv Ouderkerk? Het dagelijks bestuur met daarin de voorzitter, secretaris én penningmeester geeft leiding aan sv Ouderkerk.

Het algemeen bestuur, met daarin het dagelijks bestuur alsmede de voorzitter jeugdcommissie, voorzitter seniorencommissie en voorzitter onderhoudsploeg, laten zich adviseren door de verschillende commissies.

De secretaris zorgt voor doorzending van alle binnenkomende informatie naar de diverse commissies en personen. Maandelijks vergadert het algemeen bestuur, aan de hand van een actie- en besluitenlijst. Twee keer per jaar bereid de secretaris de ALV voor.  De belangrijkste ins- en outs communiceert de secretaris met alle leden middels social media.

Deze taken vragen maximaal 2 uur per week van jouw tijd.

Sporten in teamverband is samenwerken, niet alleen in het veld maar ook daarbuiten. Sv Ouderkerk drijft op de inzet van vrijwilligers, voetballers en niet-voetballers. Zonder hun hulp kan de voetbalclub niet functioneren. Het bestuur is belangrijk voor het voortbestaan van onze vereniging. Draag jij sv Ouderkerk een warm hart toe en wil je graag jouw steentje bijdragen als secretaris: graag ontvangt het bestuur jouw contactgegevens en wij nemen contact met jou op.

Met sportieve groet,

Het Bestuur